Viser søkeresultater 1 til 10 av 43
Threaded View
-
01-08-06, 15:29 #4
Jeg trodde jeg hadde blitt en irritert, sint og frustrert person en tid. Men nå med Levaxin i kroppen, ser jeg, at alt det henger sammen med om jeg er sliten eller ikke. Jeg er på god vei tilbake til mitt glade og humoristiske selv. Til og med grublingen gjør meg ikke lenger gretten slik den gjorde en tid. Får tilbakefall altså, så jeg er ikke helt der enda
Men jeg føler at jeg er på god vei
Lunten blir lengre for hver måned som går. Håper dere får samme opplevelse 
Når det kommer til menneskene rundt meg fant jeg ut at de får bare finne seg i at jeg ble sintere enn før. Jeg analyserte det dit hen at jeg ikke var særlig oftere sint enn gjennomsnittsmannen ;) Var også ei som alltid sa ja, alltid stilte opp og fant meg i andres humørsvingninger. Så det var liksom deres tur da ;) Gav beskjed om at det var fordi jeg var sliten og at lunten var blitt kjempe kort. Og at det ikke var noe jeg klarte å gjøre noe med.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Svingninger i tsh/medisinert
Av lillybell i forumet TSHSvar: 7Siste melding: 24-09-09, 22:01 -
Liothyronin og sinne
Av Lilje i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 40Siste melding: 30-09-08, 18:55

Svar med sitat
Bokmerker