Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
Tråd: Ned i vekt
-
11-07-06, 12:44 #11
Dårlig forbrenning = for lite proteiner i kostholdet?
Selv om jeg har gått ned 20 kg. (...uten å være på slank) siden jeg begynte på Armour (og på tross av to svangerskap), tror jeg trivselsvekta mi tilsvarer ca. 10 kg mindre enn hva jeg er i dag. Fikk nettopp utført en hårmineralanalyse (alt de viste var navn, kjønn og alder), og resultatet viste at jeg hadde ( i tillegg til lavt stoffskifte og trette binyrer) lav forbrenning. Tipset for å speede opp forbrenningen var i følge rapporten, å kutte ned på fett, kutte helt ut raffinerte karbohydrater, og sørge for at hvert måltid bestod av min. 40% proteiner (tror dette svarer nokså godt til Lindbergs teorier?).
Ellers må jeg bare si at en hårmineralanalyse virkelig er å anbefale for alle - helt smertefritt, klargjørende og med langt bedre råd i fht. å rette på ubalanser/mangler/overskudd enn en får både hos fastlegen og spes. her til lands! (Dette burde vel kanskje ha vært en egen tråd
)
Mvh
Siri AnnEn solskinnshistorie?
No one needs a smile as much as someone who has none left to give. So if you meet someone like that, leave him one of yours.
-
11-07-06, 17:11 #12
Phuu...skrev et langt innlegg her. Fant ut at jeg skulle legge det i et annet tema, og vips så er det borte. Gidder ikke ta det om igjen, men altså - jeg har dårlig erfaring med hårmineralanalyse.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
ned i vekt
Av kaja1970 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 30-11-07, 11:14 -
armour- ft4 og vekt
Av moor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 28-03-07, 23:50 -
Vektproblemer i forbindelse med lavt stoffskifte
Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 02-01-07, 20:39 -
Armour og vekt :-(
Av Leya i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 12-12-06, 07:22 -
ned i vekt me avt stoffskifte?
Av stina21 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 17Siste melding: 27-05-06, 19:35
Svar med sitat
Bokmerker