Sitat Opprinnelig skrevet av Nala Vis post
Hei igjen.

Har lyst til å komme med en liten solskinnshistorie Husker dere Bjørgunns historie??

Den finnes ennå her på sidene, vel med tillattelse fra Bjørgunn skal jeg gi dere en liten oppdatering. Vi er begge enige om at nettet er et helt fantastisk verktøy.

Jeg leste selvsagt hennes historie og svarte henne, dette fikk snøballen til å begynne å rulle. Jeg chattet med hennes søster, og der ga jeg henne telefon nr. til oversykepleieren på avdelingen hvor jeg selv arbeider, og min e-post adresse.

Hun fikk snakke både med oversykepleier og avdelings overlege, og for å gjøre en lang historie kort blir hun tatt inn som ø-hjelp om 3-4 uker. Det er da planlagt utredning og mest sannsynnlig operasjon.

Dette synes både jeg og Bjørgunn er fantastisk, og vi er selvsagt kjempglad for dette forumet - av og til nytter det :P

Vet jo ikke ennå utfallet av operasjonen, men nå skjer det i allefall noe positivt i Bjørgunns historie, og hun blir hørt - ikke av endokrinologer men av nevrokirurger

Ha en fin dag.
Nala, dette var helt fantastisk gjort av deg. Dette gleder meg virkelig, både din hjertevarme og at stakkars Bjørgunn nå endelig får hjelp.

En liten engel, må du nok være ja ;)