Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: T3 og dosering av den
Threaded View
-
26-06-06, 23:14 #6
hei eller go`kveld heter det vel nå..
joda,alt som blir sagt om dette er til hjelp for meg,for når man er blank da hjelper alle innspill..så takk skal du ha..
skal til legen på onsdag så da har jeg litt mer kjøtt på beina å komme med til han...han er helt topp men har ikke så mye greie på dette her han heller men lytter på det jeg sier,for tross alt er det jeg som kjenner det best hvordan jeg har det sier han..
en ting jeg lurer på,er ikke dette tabletter som virker med en gang?ikke sånne som levaxinen so m tar sin tid før vi merker bedring?eller har jeg misforstått det?
ønsker deg en god natt
Lignende tråder
-
Liotyronin - dosering
Av gitteh i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 14Siste melding: 05-11-08, 09:39 -
Spørsmål om dosering
Av Sigrid i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 25-04-08, 19:20 -
trening og dosering
Av Reven i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 14-11-07, 17:09 -
Dosering
Av Cina i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 06-03-07, 19:48 -
DOSERING AV LEVAXIN
Av cathrin i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 7Siste melding: 20-04-06, 19:12

Svar med sitat
Bokmerker