Viser søkeresultater 1 til 10 av 83
Threaded View
-
14-06-06, 12:07 #14
Jeg tror forbundet nå har brukt de siste år på å bygge opp en organisasjon, med regioner (fem regioner) og struktorer og alt for å være tilpasset norges handikapforbund og FO og FFO.
det er slik staten kanaliserer penger.
Mange er medlemmer i andre forbund også og de gjør det på nøyaktig samme måten.
Da er det likemannsmidler å hente til konferanser og kurs om driften av forbundet.
Alt det andre kommer etterhvert, det som angår oss medisinsk, det må bygges opp utvalg for dette. Det er ofte vanskelig å få folk som vil gjøre dette på sin fritid.
Jeg vet de har en egen gruppe (kontaktutvalg hyperthyreose) eller struktor for hyper (det betyr at de som har vært hyper og ble behndlet med operasjon eller radiojod eller neo-mercazole hører inn under hyper siden de ikke er i samme situasjon som oss med hypo)
Mer detaljer om hvordan de jobber og hvem i staten eller helsevesenet de påvirker, aner jeg ikke noe om, men det går jo an å spørre.
Hva de vil gjøre angående at noen blir blankt avvist og ikke får hjelp i Norge vet jeg ikke.
Jeg har hørt at de ikke vil ha bråk men samarbeid. Jeg vet ikke hvem de nå samarbeider med, men det går an å spørre. Jeg har hørt Ingrid Norheim, hun skriver jo i bladet men jeg vet ikke mer. Jeg kan jo ikke tro at hun har noe å skulle sagt andre steder i landet.
Forresten så tror jeg det er bare de fem regionrådsrepresentanter som har stemmerett ved siden av sentrlstyret men hvis noen vet mer så korriger meg.
Saker til landmøtet må sendes inn tidlig om våren, og før det må jo lokallagene har hatt sine møter hvor de har tatt opp saker til landsmøtet.
Jg skulle ønske at de legger ut et årshjul slik som andre forbund. De som er lokallagsledere har selvfølgelig datoene på alt. Jeg har sett denne infoen, men husker ikke.
Lignende tråder
-
Hei alle sammen
Av Frustrert i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 11-05-08, 15:15 -
Hei alle sammen, jeg er ny.
Av belit i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 26-07-07, 23:04 -
Hei alle sammen
Av litaogslita i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 17-05-07, 21:59 -
Hei alle sammen.
Av munch i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 20-04-07, 13:12

Svar med sitat
Bokmerker