Abra - du er jo et lite geni ;)

Jeg tenkte jeg bare skulle si at Thyroideaforeningen bare er summen av medlemsmassen sin. Dersom alle vi melder oss inn + de vi evt. kjenner som har de samme problemene - vil vi etter hvert bli markant i foreningen. Vi vil kunne bruke stemmerett og påvirke gjennom lokallag, be om å få innlegg i Thyra (medlemsbladet)
Hvis det er sant at vi så lett kan påvirke Thyroideaforeningen, så vil det jo være lurt å melde seg, så kan vi jo diskutere her i forumet hva vi sammen vil prøve å få gjort.
Det er landsmøte i foreningen 15-17 sept. i Stavanger en kan delta på. Det blir bl.a valg av leder, nestleder og styremedlemmer.
Det går an møtes en gjeng der og diskutere strategier for veien videre (bakdel - landsmøtet er ganske dyrt - og det er langt å reise for mange).
Hvorfor er dette dyrt? Koster det penger å delta hvis en er medlem? Når det gjelder reise/opphold: Kan noen reise sammen? Kan noen som bor i Stavanger undersøke rimelig overnatting for oss? Kunne vi her skrive under (som vi tidligere har snakket om) på dette skrivet eller hva det blir? Altså da slå to fluer i en smekk. Og da kunne vi presentere dette på landsmøtet samtidig. Da må vi vel kanskje møtes dagen før å ordne det. Vi kan evt. informere landsmøtet om dette på forhånd slik at de er forberedt på det.

Puh, nå babler jeg meg vel helt ut i jungelen som vanlig. Hodet er fullt av ideer, men det er rett og slett litt trafikkork der ;)