Hei
Jeg har vært deltaker i diskusjonene i det gamle forumet - men dette er mitt første innlegg i dette nye forum. Må bare få si at jeg har fått god hjelp og støtte av innleggene her, men det siste året har jeg vært så bra at jeg ikke har hatt behov for å "kikke" innom. Så tilfeldigvis dette oppslaget og har stor tro på at noe slikt er påkrevd - selv om det fra før allerede er gjort. Se: http://www.stoffskifte.org/hovedside/frame.html - (gå inn på AKTUELT og les pressemeldingen til høyre, fra 22.05.06 "Norsk helsevesen overser flere tusen") - en pressemelding fra Thyreodeaforeningen i forbindelse med Thyra-dagen nå i mai. Jeg ventet i spenning på å se innslag i media og presse, men måtte skuffet innse at vi også denne gangen ble oversett.....
Jeg vil på det sterkeste oppfordre å få til et samarbeid med forreningen - sammen er vi sterkere. Jeg er medlem i Norsk Thyreodeaforbund, selv om den sterkeste støtten har kommet fra forumet her bør vi ha en forening som kan kjempe for oss alle. Lykke til !