Dette er en veldig bra historie, som bekrefter det vi har hørt mange ganger her på forumet, at de følger egne regler der oppe i nord!

Bra innlegg. Verdt å sende ut..
Husk at forumet her er søkbart med søkemotorer på nett og alle får vite vår historie her som tilfeldigvis kommer innom forumet.

Akromegali er det som slår meg, og jeg hat kjøpt Livsboka fra morbus-addison-foreningen og de beskriver at det er vanskelig å få noen diagnose. www.addison.no Til mb Addison-foreningen hører de med hypofyse problemr og AGS og LOCAH osv også.

Lars Omdal skjønte åpenbart at det er hypofyseproblemer og akromegali (siden han gadd å ta blodprøver, noe som sitter langt inne selv hos endokrinolog) og prøvde å sende pasienten videre.

Og pasienten fikk nærmest avvisning som straff fordi hun hadde kontaktet det private helsevesen.
Fy. privat.

Slik er det i holland også, forresten. Privat er et fy-ord for legene i det offentlige ser det ut som.

Akromegali kommre av for mye veksthormon.

Forresten tror jeg at man kan få noe høyt blodsukker av høyt veksthormon og derfor høyt insulin men jeg vet ikke mer.