Viser søkeresultater 1 til 10 av 83
Hybrid View
-
09-06-06, 20:54 #1
Kjempebra initiativ, som jeg selvfølgelig støtter fullt ut ...og annonym har jeg vel aldri vert
Opprinnelig skrevet av Abra
Dog stiller jeg meg tvilende til at NTF er den rette sammarbeidspartneren i dette tilfelle. Meldte meg selv ut for flere år siden da jeg (...med fare for å trå noen på tærne) opplevde at foreningen sentralt var svært konservativ og at de støttet seg litt for mye på den generelle råd for behandling av hypothyreose, hvor de egentlig burde lytte til, og støttet, sine medlemmer som ikke ble hjulpet av denne behandlingen (...om ikke for å få en talsmann, hvorfor skulle en ellers melde seg inn?!)
Synes opprop høres bra ut, men det kan jo løses via en post her i forumet.
Ellers er jo FPP en forening som fronter pasienter som føler de mangler gehør hos helsevesenet, og jeg kan ikke se at vi skulle ha noen betenkeligheter med å fronte en sådan sak. Vi ønsker også som forening å gjøre noe med den urettferdige blåreseptordningen, og har så vidt begynt å jobbe med det.
Mvh
Siri AnnEn solskinnshistorie?
No one needs a smile as much as someone who has none left to give. So if you meet someone like that, leave him one of yours.
Lignende tråder
-
Hei alle sammen
Av Frustrert i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 11-05-08, 15:15 -
Hei alle sammen, jeg er ny.
Av belit i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 26-07-07, 23:04 -
Hei alle sammen
Av litaogslita i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 17-05-07, 21:59 -
Hei alle sammen.
Av munch i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 20-04-07, 13:12

Svar med sitat
Bokmerker