Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: åssen er mine prøver?
Threaded View
-
05-06-06, 08:00 #4
Hei Yvette. Bruker du Liothyroin også?
Opprinnelig skrevet av Yvette
igjen om dette stoffskiftemøte jeg var på, Der var Endo`n helt for Levaxin, men litt mere usikker på Lio. Han mente den var omstritt, og mest brukt i Psykiatrien.
Og at det kunne blit bivirkninger av Liothyroin som en ikke får av kun Levaxin., og da spesielt hos eldre pasienter, at en kunne tåle dosen i 6 mnd så måtte en øke så holde dosen så øke igjen etter ca 6 mnd. Og i den forbindelse sa han att Eldre pasienter kunne få så alvorlige ivirkninger som hjerteflimmer m mer. Og unge pasienter som bruker Lio over lengre tik, f.eks 10 år, kunne få Osteoperose.
Jeg startet med Liothyroin i februar, og føler ikke att jeg er "under psykiatrien" men jeg syns Liothyroin virker ganske bra på meg. Men nå er legen min VELDIG opptatt av at jeg kan ha depresjoner, og jeg har sagt ca 100 ganger at jeg er ikke deprimert men høgganes sint.... De siste gangenen jeg har vært hos legen har hun spurt f.eks om:"om jeg har oppturer og nedturer i humøret" NEI sier jeg, kun sint.... HAr du brukt flere penger enn du har planlagt i perioder! NEI, sier jeg. OG GLANSNUMMERET HENNES "HAR DU KLINA MED MANGE KARER
OG ANGRET DEG" spurte hun om sist, og igjen NEI, HAR han faste jeg bor med og det holder m han!!! ERE MULI.......
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
Lignende tråder
-
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08 -
Kan noen se på mine siste prøver?
Av Siriusen i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 23-06-08, 08:59 -
Mine prøver...
Av nerusvi i forumet BlodprøverSvar: 21Siste melding: 06-06-08, 14:22 -
En som kan lese mine prøver ?
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 11-01-08, 18:13 -
Mine prøver
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 125Siste melding: 29-05-07, 21:54

Svar med sitat
Bokmerker