Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
03-06-06, 14:34 #4
Takk for svar, dere. Syns det er vanskelig å vite om jeg skal øke, om jeg er overdosert eller om jeg kanskje trenger mer T4. Er søren meg ikke lett dette, men jeg har tenkt være på denne dosen litt til og så ringe legen min. Skal også ta en tur til kinesiologen. Hun kan sannsynligvis hjelpe meg på vei, men hun er fast bestemt på at det er legen som doserer, ikke henne. Hun kan teste nivåene av både T3 og T4 uansett når jeg endret dose.
Jeg vet jeg har trivdes godt med en basalpuls (heter det det?) på 67-68 og en temp i underkant av 37. Dette varierer nå, så jeg må gi doseendringen litt mer tid.
Den hesheten på kvelden, noe hard avføring og tørrere øyne kom ganske raskt etter jeg reduserte og har det fremdeles. Hvordan tolker dere dette?
Vet du, baremei, er ganske bra nå? Hvordan visste du at du var på riktig dose?
Ha en strålende pinse, alle sammen
!
Lignende tråder
-
Armour Thyorid - omregning av dosering fra Levaxin
Av bethen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 24Siste melding: 13-02-14, 16:34 -
Dosering armour. Bør kombinere med levaxin? Lav t4
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 10-11-06, 12:38 -
armour... hvordan bestiller dere?
Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-10-06, 15:10 -
Dosering av Armour og Levaxin i kombinasjon
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 06-09-06, 21:42

Svar med sitat
Bokmerker