Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
28-05-06, 12:31 #5
Jeg vet ikke hva jeg mener er bare redd alt pille snakket snart går jeg vell og ditt og tar piller og kansje dør av de for når Psykologen min sa ikke bestill sånne du :,( Så vil jo ikke men. Jeg hater kroppen jeg kan ikke bestemme over den tror ja den bestemmer selv :,( Men assa skal man behøve slankepiller da for og gå ned i vekt er det sunt? Mener da på meg
Eller som noen over her som er undervektig og sier hun vil bestille dette og hun burde jo ikke det da det er jo farligt da man velger det kommer man jo ikke ut av sin Spiseforstyrrelse men da tar jo den overhånd mener jeg da :,(
Blir litt redd assa for de som er normalvektige og undervektige som skal ta sånne piller da de trenger ikke de :,(
Jeg vet de som sliter med vekta kansje kan ta de ikke vet jeg er jo ikke sikkert de pillene virker heller men men. Folk burde velge sunnere måter og gå ned på vekt eller få hjelp av leger til dette med overvekten og heller få piller eller noe der som hjelper enn og gjøre noe som kansje ikke er bra eller skader kroppen for de er sterke de medisinene og alle kansje ikke tåler de :,(Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Slankemedisin Reductil
Av Monja i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 28-02-08, 12:28 -
Trenger råd... Reductil, røyk
Av Shanita i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 10Siste melding: 05-11-07, 09:22 -
Lyst på bil? Ikke? Les likevel!
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 04-11-07, 12:41 -
lavt stoffskifte, vektnedgang og Reductil.
Av grynet i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 16Siste melding: 30-08-06, 20:55 -
klarer ikke å gå ned i vekt...reductil
Av villemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 28-05-06, 11:17

Bokmerker