Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Hedmark
    Alder
    41
    Meldinger
    25

Standard klarer ikke å gå ned i vekt...reductil

er det noen av dere her som går på det?? Nå har jeg prøvd det som er av slankekurer, men går ikke ned i vekt. Har aldri vært syltynn, men er jeg for stor til å trives med min egen kropp. La på meg en del mens jeg var gravid, men ikke så mye at skulle være umlig å ta av igjen. Men kan jo ha med stoffskifte å gjøre har jeg lest her. Har igrunn lest meg til det meste, fåt veldig lite info fra legen min, kun beskjeden om at det var lavt. Men går noen av dere på det eller har dere noen andre tips??

stina21 sin avatar
    stina21 er offline stina e fin som ho e, sæl om ho e fanga i en ukjennt kropp...
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Tromsø
    Meldinger
    58

Standard heija ;)

Æ prøvde reductil å gjikk ned 5 kg på 2 mnd,å så va det stopp..
    har hørt fra flere me hypo at det fønke en el 2 mnd.. Men æ personli syns d va bortkassta pænga før det e kunn va som forsvinn å da kan du heller kjøpe naturprodukta før å få ut vanne av kroppen..
    Det e mere bivirkninge en positive sie me reductil mene nu æ.. Men d e jo opp til en kvær pærson.

Bli vel en snitt pris på 280 kr pr kg.. å det syns æ bi før teit..

Men øsnke dæ all lykke til med nedgang å alt ,)

kan æ spørre om d e mye du skal ned.
    Man må han bmi på 28 + div fare for livsstil sykdomma eller en bmi på over 30 før å få reductil.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Hedmark
    Alder
    41
    Meldinger
    25

Standard

jeg har bmi på 33......kunne tenke meg å gå ned ca 15 kg.....trener når jeg orker så kunne jo tenke meg å erstatte fettet med muskler, men noen dager er det bare et ork å stå opp og da er det ikke aktelt å trene. Hva har du brukt for å gå ned da?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Forstår deg veldig godt. Jeg er normalvektig nå, men aner ikke hva denne sykdommen vil føre med seg. Så jeg er rede til det meste. Derfor det ligger litt på vent hos meg. I tilfelle mer vektoppgang. Jeg gikk opp 12 kg, gikk ned igjen de samme 12, men har nå fått på 2 kg ekstra. Litt pinlig å skrive dette - da jeg langt ifra er overvektig. Men - som stakkers Lilja her - litt hysterisk opptatt av vekt. Håper du finner din vei ut av dette!
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Standard

iflg Nettavisen så er det mulig dette ikke er helt ulovlig allikevel...

Les her
    http://pub.tv2.no/nettavisen/innenri...icle532244.ece

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Takk for linken Leya. Kanskje det er best å skynde seg og fylle opp et kriselager. Just in case. Vet aldri når de setter ned foten.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Men de pillene der kan være farlige og jeg fortalte om det stedet til min forrige Psykolog og han frarådet meg og bestille der og særlig da dette er medisiner til folk som er overvektige og som sliter med mye med vekt. Man skal være forsiktig med og prøve farlige ting man kan jo heller bli straffet på en måte og det går galt Mye kan gå galt med hjerte osv prøver man de og ikke behøver disse medisinene kan man jo dø. Så hvorfor prøve de da man ikke er overvektig. Eller hvorfor ikke leve sunt på en vanlig måte i stedet for piller ?
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

stina21 sin avatar
    stina21 er offline stina e fin som ho e, sæl om ho e fanga i en ukjennt kropp...
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Tromsø
    Meldinger
    58

Standard hej

De pillan på den sia får du jo i norge,har brukt både rductil 15 md (de dær vapå 10 mg) samme me xenical..
    så e nok ikke ulovli..
    men dem har d i norge på resept..

stina21 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Tromsø
    Meldinger
    58

Standard ps

å en ting til,det va jo nån svindyre prisa på det..
    lå på over 400 kr mer en ka det gjør i norge..

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Leser her i et lite skriv som fulgte med et gammelt ukeblad. Der står det om eurodietten. Den kan bare brukes ved helseskadelig overvekt vel å merke. Bestilles av Dr. Fedon Lindberg.Bestillingsliste skall kunne fås hos fastlege. Jeg har ikke prøvd det altså bare så det i dette heftet.

Side 1 av 2 12 Siste

Lignende tråder

1. ned i vekt
    Av kaja1970 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 1
    Siste melding: 30-11-07, 11:14
  2. Trenger råd... Reductil, røyk
    Av Shanita i forumet Mage/tarm/urinveie
    Svar: 10
    Siste melding: 05-11-07, 09:22
  3. Vektproblemer i forbindelse med lavt stoffskifte
    Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 23
    Siste melding: 02-01-07, 20:39
  4. lavt stoffskifte, vektnedgang og Reductil.
    Av grynet i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 16
    Siste melding: 30-08-06, 20:55
  5. Ned i vekt
    Av grynet i forumet Presentasjoner
    Svar: 11
    Siste melding: 11-07-06, 17:11

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg