Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
27-05-06, 18:23 #14
Det er ikke enkelt for oss, og noen av oss er det enda verre for.
Men jeg forstår cathrin sitt regne stykke slik at går du opp i vekt så får du i deg mere energi en kroppens stoffskifte er istand til å forbrenne.
Altså slik at når stoffskiftet er lavt, så forbrenner det mindre enn du har i deg, selv om det er lite.
Jeg prøvde en gang en alenehyttetur med innkjøpt mat som jeg regnet ut det totale kaloriinnholdet i å dividerte på 16 dager, som jeg var der. Det blei ca 1000 om dagen, og jeg trente hver dag noe som tilsvarte nesten 1000 (det er mye trening) - og jeg veide det samme som før !
Vet ikke hva årsaken er, men trenig virka iallfall ikke da.
Klart at stoffskitet har skylda - klart at Levaxinen (i mitt tilfelle!) har skylda ! Det er jo den som skal sette det igang.
Jeg varierer veldig opp og ned jeg da (fremdeles), og i lange perioder var det også et ork for meg å gå til postkassa, og den psykiske belastinga og la også en demper på aktivitesnivået.
Likevel tror jeg på at trening når du orker er bra for oss.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Overgang fra høyt til normalt stoffskifte + vekt
Av lady90 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 07-06-08, 19:58 -
ned i vekt
Av kaja1970 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 30-11-07, 11:14 -
Vanlig å rase ned i vekt med lavt stoffskifte
Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 22-07-07, 23:40 -
Lavt stoffskifte og vekt
Av Kathrine i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 12-06-07, 20:33 -
Vektproblemer i forbindelse med lavt stoffskifte
Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 02-01-07, 20:39

Svar med sitat
Bokmerker