Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Hybrid View
-
26-05-06, 11:22 #1
Men så er ikke alle like heldig som deg som kan få den medisinen de vil ha eller vil prøve :,( Hva gjør man da? Og hvordan vet man om det er medisinen som ikke virker viss man ikke vet om man spiser nok eller om man vet at noe av det man spiser blir brent i det hele tatt :,( Man skal jo fylle på men redseln for at alt man spiser ikke blir brukt men bare havner på kroppen er stor :,( Hvordan stole at det skjer ikke :,( Jeg tror ikke forbrenninga mi er helt ødlagt kansje kan den bli bedre men om det er av medisinen eller om jeg lærer meg spise bedre om det da blir bedre vet jeg ikke.
Men føles som jeg har prøvd det og det blei litt for mye for meg og være der måtte bli streng igjen og spise mindre og trene Hardt så går jeg sakte ned nå det har tatt sinnsykt langt tid og stått stille lenge men det har lea seg på vekta gitt gått litt ned men blir sur om jeg går opp igjen så derfor jeg står på :,( Men jeg tror ikke det er bra den måten jeg gjør det på for jeg har det ikke så bra sliten, trøtt og vil bare dø for sånn her er ikke noe liv heller :,( Jeg føler det er for strengt og jeg vet ikke om jeg får i meg det som en kvinne skal ha i seg i kalorier pr dag Uff og jeg vil ikke begynne telle tall heller :,( Men kansje må jeg lære det at det er trygt kansje ikke vet jeg. Men om man øker da på maten igjen så er jeg redd jeg går opp derfor tør jeg ikke spise mer så kroppen kan ha det litt bedre. Bare for at jeg vil ned litt litt
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Overgang fra høyt til normalt stoffskifte + vekt
Av lady90 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 07-06-08, 19:58 -
ned i vekt
Av kaja1970 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 30-11-07, 11:14 -
Vanlig å rase ned i vekt med lavt stoffskifte
Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 22-07-07, 23:40 -
Lavt stoffskifte og vekt
Av Kathrine i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 12-06-07, 20:33 -
Vektproblemer i forbindelse med lavt stoffskifte
Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 02-01-07, 20:39

Svar med sitat
Bokmerker