Sitat Opprinnelig skrevet av Stina
Ingrid Norheim på thyreoideapoliklikken, er hun "godkjent" av trygdeetaten? Som ufør og student er det ingen av oss som kan betale noe privat.
Hun er overlege på Thyreoidea-klinikken på Aker Universitetssykehus i Oslo. Hun sies å være en av Norges to fremste på feltet.

Skriv et brev til henne og forklar situasjonen skikkelig, oppgi blodprøveresultater og det hele. Skulle overraske meg mye om du ikke hørte noe derfra. Får dere komme inn må du likefullt få en henvisning fra fastlegen, men det har du krav på å få. Slå i bordet! Den kan du forresten be om selv om du ikke skriver et brev, men da blir det venteliste uansett.

De har en lege til der som er dyktig, men jeg husker ikke hva hun heter. Bare pass på at en henvisning går til thyreoidea-klinikken, ikke til medisinsk - der er det mye rart å høre når det gjelder stoffskifte...

Spør evt. om hun kan bidra med navn på en dyktig lege der du bor eller i nærheten. Reise til sykehus dekkes delvis, det tror jeg opphold også gjør. Og her snakker vi om et nasjonalt kompetansesenter, så sjekk med trygdekontoret.

Her er informasjon/adresse:
http://www.aus.no/modules/module_123/pr ... 368&I=3105