Viser søkeresultater 1 til 10 av 43
Threaded View
-
20-05-06, 14:40 #7
Takk, nora.
Min sønn er ikke noe barn lenger. Han er snart 21 1/2 år. Da skal han vel ha "voksne" verdier og ikke verdier som et barn? Han er jo langt forbi puberten og alt sammen.
Ingrid Norheim på thyreoideapoliklikken, er hun "godkjent" av trygdeetaten? Som ufør og student er det ingen av oss som kan betale noe privat.
Vi har jo spurt etter thyoxin. Må vel be igjen. Men ikke mye moro å skulle gå å tigge og be om noe som man burde fått prøve og så bli møtt med alle slags rare holdninger, så som: "Nå skal vi jo ikke sykeliggjøre gutten." Nei, det gjør vi da vel for farsken heller ikke. Men når han nå har vært veldig dårlig i, ja hva blir det? - ca 5 1/2 år, så er det vel på tide å innse at han er SYK!!!!
PS Forsøker jo å finne annen lege selv, først og fremst via en second opinion. Må vel lete etter en til sønnen min også. Men dette er fryktelig vanskelig, for alle fastlegene i denne lille kommunen er full-booket. Misunner de av dere som bor i større byer og slipper å leve i uvitenhetens Molbo-land.
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Noen som kan hjelpe??
Av Tinamina i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 25-09-08, 01:23 -
Noen som kan hjelpe?
Av stine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 28-10-07, 19:36 -
Er det noen som kan hjelpe? Jeg har vært dårlig nå i cirka 10 år.
Av Lise i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 05-05-07, 02:23 -
Kan homeopati hjelpe?
Av Ellen i forumet Alternativ behandlingSvar: 5Siste melding: 18-06-06, 13:50

Svar med sitat
Bokmerker