Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Tråd: Jeg har gått ned i vekt!
Threaded View
-
18-05-06, 20:52 #15
Vi glemmer ofte at vi fungerer litt anderledes enn andre. Om en frisk spiser bare en gang om dagen så rekker stoffskiftet å gå i sparebluss mellom hver gang og kommer ikke skikkelig opp. Dette fordi stoffskiftet er i orden.
Den luksusen har ikke vi. Når vi tar piller så er det hvor mange piller vi tar som regulerer stoffskiftet og den finreguleringen og kriseberedskapen som et fungerende stoffskifte har - har ikke vi.
Eller noen av oss iallfall, for hos noen ertatter de kunstige hormonene så å si alle stoffskiftefunksjoner. Men det gjelder ikke alle desverre.
Jeg er sikker på at noen av dem som det funker dårlig på kuinne få det bedre om de prøvde Armour. Sikkert ikke alle, men jeg merka iallfall endring med en gang.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
noen som har gått MYE ned i vekt??
Av mokki i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 01-10-08, 20:54 -
7 uker har gått, se nå.
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 03-04-08, 20:10 -
Det har gått opp et lys for meg!
Av LilleTrille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-09-07, 20:54 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51 -
Thyr: åssen har det gått???
Av mina76 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 14Siste melding: 17-07-06, 13:47

Svar med sitat
Bokmerker