Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Tråd: Jeg har gått ned i vekt!
Threaded View
-
17-05-06, 22:48 #10
Jepp vet ikke om jeg får i meg det jeg skal er nok for redd til det ennå :,( Ikke kommet ditt at jeg spiser som jeg gjorde da jeg var helt frisk :,( Men man blir redd da man plutselig veier mer enn da man var frisk og forbrenninga topp
Kunne spise mye uten og legge på seg sånn vil jeg ha det igjen gitt
Men nu er jeg der jeg er redd tør ikke spise hva som helt men spiser ting uten sukker, uten for mye fett, ikke smør nå :,( klarte det en stund og nu redd :,( Klarte mer brødskiver nu mer knekkebrød så redd og på middager er jeg og redd selv om jeg klarer uff og uff jeg blir jo mer redd igjen :,( Jepp snart 30 rart jeg lever uff :,( Sånn som jeg velger og behandle meg :,( Men det er ikke lett for meg som alle tror spis og du er frisk er ikke sånn det funker :,( Særlig ikke da en er for mye redd. Og nå for tia er jo liksom alt farligt, hold deg unna det og det gjør ditt og datt. Tren tren uff for et liv hater det og har klart komme på vei til og bli friskere men ikke helt frisk hvordan klare hvordan tørre kanjse gi opp dø før jeg er 30. Jeg har ikke så lyst og leve ikke viss det skal være ekkelt og man skal behøve være redd. Da vil jeg heller slippe det og håpe få det bedre der jeg havner da jeg dør :,(
Jeg var hos Psykologen nu den uka som var og da så jeg på søyler eller noe da av spørsmål jeg har svart på og jeg ligger ikke der hvor normale er , assa at jeg tar på meg for mye skyld, jeg skammer meg, jeg liker ikke meg selv. Dårlig selvbilde,selvtillitt. Redd mange mennesker. Redd steder med enorme menneske mengder, Sjenert. Og normale er ikke sånn :,( Jeg må jobbe med de tingene gitt men når kan man bli normal og hvorfor kan jeg ikke være den jeg er Grr jeg er meg og sånn er jeg hm hvorfor må jeg bli en annen for hele verden :,( Jeg vil liksom rope ut jeg vil være i fred la meg velge selv, jeg vil ha ro
Sånn jeg il si til Psykologen så får jeg ikke sagt det
Jeg håper jo at jeg kan en dag spise sunt og unne meg godt av og til og klare holde en normal vekt jeg trives med men pr idag er jeg jo redd, men blir litt reddere av og til for jeg vil ikke bli så syk igjen som jeg var og noen ganger tenker jeg men du går den veien hvorfor går du feil du var flinkere nå er du redd igjen. Er sikkert for ikke spis Karbohydrater, ikke for mye av det og det og så blir man opphengt i det uff hva er lov og spise da ? Hva er trygt? Hvorfor sa Psykologen min det er trygt og leve som normale uff og spise må man ja det vet jeg :,(
Spiser sunt jeg
Men kroppen har det ikke alltid bra kjennes som den synker av et eller annet og det er det jeg ikke forstår uff. Så spiser jeg hver 3 til 4 time. Frokost, Lunsj, Middag, Mellom og Kveld men innimellom er jeg sulten og da er det jeg synker på en måte uff noe skulle nok kroppen hatt og kansje hadde jeg gitt den da kansje bedre forbrenning ikke vet jeg LIVREDD dere forstår sikkert ikke men føler meg jo dum at jeg er som jeg er det må dere tror meg på det er ikke noe godt liv og jeg selv velger det vet det , men man må jobbe seg ut av denne Sykdommen , men og da ha lavt stoffskifte inni bilde så blir jeg på en måte usikker hvem gjør meg trøtt, sliten, utamattet, deppa, humørsvingninger, sulten, redseln er det begge sykdommen det tror jeg det er :,(
Uff måtte ha ut litt tanker nu
Vet jeg ikke skulle bablet i vei uff uff blir bare litt deppers men også glad da jeg ser andre går ned i vekt men lurer på spiser dere helt vanlig som normale eller går på kurer eller slanker dere sorry rare spørsmål trenger ikke svare. Hadde blitt glad om det kunne gå min vei også
GODKLEMZ
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
noen som har gått MYE ned i vekt??
Av mokki i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 01-10-08, 20:54 -
7 uker har gått, se nå.
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 03-04-08, 20:10 -
Det har gått opp et lys for meg!
Av LilleTrille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-09-07, 20:54 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51 -
Thyr: åssen har det gått???
Av mina76 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 14Siste melding: 17-07-06, 13:47

Svar med sitat
Bokmerker