Viser søkeresultater 1 til 10 av 112
Threaded View
-
11-05-06, 22:07 #8
Til Vilde
Du lurer på hvordan andre har det i dårlige perioder? Selv blir jeg kjempetrøtt og slapp kan godt sove hele døgnet, merker at det går treigt i topplokket, jeg er inne i en dårlig periode nå og ser at temperaturen er under 37, det skal lite til før jeg blir helt utslitt.
Ellers er jeg helt enig med Finn legene bør lære seg at det ikke bare er blodprøvene som teller. Dessuten hender det jo innimellom at det skjer analysefeil med blodprøver også, derfor mener jeg at en må se på hvordan pas har det og ta en samlet vurdering og ikke minst høre hva pasienten sier selv for det er tross alt vår kropp vi kjenner den best selv. :twisted:
Til Lilja
Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver om sykemelding Selv er jeg nå i full jobb. Det fører til at jeg ikke orker noe mer enn jobb. For meg dreier alt seg om søvn og jeg regner ut til minste minutt hvor lege jeg kan sove før jeg må stå opp. Sist jeg var hos legen og fikk forlenget sykemelding fikk jeg tydelig inntrykk av at jeg når den gikk ut måtte begynne å jobbe igjen. Det er ikke morro å måtte tigge om sykemelding det orker i alle fall ikke jeg.
Lignende tråder
-
Dårlig holdning av det lave stoffskiftet?
Av Vår i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 14Siste melding: 27-03-10, 07:44 -
Det lave stoffskiftet ikke har slått ut enda?
Av Marielle i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 09-03-10, 10:08 -
Når dere er slitne eller utmattet...pga stoffskiftet
Av Marina73 i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 4Siste melding: 26-04-08, 21:40 -
Når får man komme til endolkrinolog?
Av Hsn i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 19-02-07, 14:12 -
Kan laft stoffskifte komme og gå?
Av dolla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 10-01-07, 22:09

Svar med sitat
Bokmerker