Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
06-05-06, 17:58 #21
Ja kanskje det er det vi bør få oss!PS Det er forferdelig som du er blitt behandlet. Jeg har også mye syt og klag inne i meg pga masse opplevelser. Kanskje vi må opprette et eget syte-forum for å få ut all frustrasjonen. Hva tror du
he he he he
Helt enig med deg Stina. Når det kommer til ME som skummelt, er det nok fordi min mor som har Fibromyalgi måtte kjempe mot systemet i mange, mange år. Den gang var hun stemplet som hypokonder, siden det ikke fantes en diagnose for folk som henne. Det var vel omtrent slik det er for ME pasientene idag.. Det gjør meg såååå sint når folk (inkl. meg) blir behandlet så dårlig. Og det er desverre mange her inne som har lignende opplevelser..ME - skummelt - klarer ikke helt å følge deg. Eller jo, det er jo det da. Men jeg har det slik at jeg heller vil vite enn å gå med alle slags elendigheter og så ikke vite hva som er galt.
Ellers er jeg bare takknemmelig for at jeg har evne til å skrive på dataen og syte jeg. Det er jo ikke verst det heller
Godt at dere er der ute jenter
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Arbeidskapasitet og behov for 50 % uføre
Av tidy i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 1Siste melding: 04-11-07, 13:00 -
Lavt stoffskifte og livs og uføre forsikring?
Av Pusen i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 18Siste melding: 01-06-06, 21:34

Svar med sitat
Bokmerker