Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
30-10-07, 17:12 #1
Arbeidskapasitet og behov for 50 % uføre
Hvordan går man frem egentlig?
Jeg jobber 65 % (nettopp gått opp fra 50 til 65), jeg har aldri fungert i 100 % jobber- og dermed har det ført til at jeg bare har valgt jobber med mindre stillingsprosent. Pengboken sier nå stopp- regninger på studielån og leilighet gjør at jeg trenger 100 %..
Jeg vil gjerne være i den bedriften jeg nå jobber i.
Men de har ikke råd til å sette meg opp til 100 % nå, slik at jeg dermed kunne blitt sykemeldt 50 %.
Jeg skjønner liksom ikke hvordan jeg skal gå frem når jeg har bare 65 % stilling. Jeg VET jeg på en måte fungerer i 50, sliter jo til og med med 65.
Ã…, jeg synes hele prosessen er så tung at jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme igjen alt og få 50 % uføre etc.
Er det noen her inne som går/har gått gjennom denne prosessen?
Skal til legen i morgen.Jeg har vært i sinnsykt ekkel form i det siste... Sliten etter ett par timer, aldri uthvilt og masse smerter i ben og armer...
-
04-11-07, 13:00 #2
Jeg har sett at på noen andre forums er det en mengde om trygderettigheter, og none tilstede som er jusrister som kan svare. Menedet var på forumet for noen magegreier. mb. crohsn eller ulcerøs kolitt eller noe.
skal prøve å finne dette forumet. Vi burde kanskje lege slike tips om hvordan skaffe info her siden spørsmålet er veldig relevant for mange.
stoffskiftesyke og rettigheter for funksjonshemmede er et interessant tema og NTF er medlem i FFO.
http://www.ffo.no/no/Forsiden/
Fant det. LMF forum. Landsforeningen mot fordøyelsessykdommer.
Gjenstår å se om det er på det forumet jeg så en del om trygderettigheter. kan også ha vært fibromyalgi eller ME-forumene.
Svar med sitat

Bokmerker