Hei

cathrin
Slik jeg har forstått det så virker overgangsalderen slik at man trenger mindre Levaxin når Østrogenproduksjonen faller.
Dette er jo da kanskje helt i tråd med at ved kunstig inntak av østrogen, så må Levaxin-dosen økes. Men ????
Ellers så tror jeg ikke det har noe for overgangsalderen å si om du er sterilisert eller ikke for eggstokkene er jo der likevel de det er bare forbindelsen mellom eggstokk og eggleder som er brutt.
Vet bare hva folk som selv er sterilisert selv har fortalt meg. Men det er jo så mye forvirring og feilinformasjon ute i dag, så igjen ???

nora
Vet ikke om me-foreningen er medlem i FFO. Kan spørre en i ledelsen, hvis jeg husker det litt senere, akkurat nå maser jeg på henne om noe annet ;)
Men de holder på med noe likemannsarbeid. Det ble påbegynt (hvis jeg har fått dette med meg riktig - i alle fall her på Sørlandet) etter et møte på Kristiansand Sykehus i fjor. Det var snakk om bl.a. å få gang en Qi Gong (er det det det heter?) treningsgrupper. Veldig forsiktig form for trening da ME-syke ikke tåler noe særlig trening, men bevegelse har jo alle behov for. Jeg har fått inkallelse til dette, men jeg orket dessverre ikke å gå.