Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: Aukar vekta med armour?
Threaded View
-
06-05-06, 11:19 #6
Har plukka fram "kurven" fra den tia for å gi dere et korrekt svar : Jeg var veldig usikker for jeg hadde hørt så mye rart om Armour så jeg gjorde det slik at jeg sluttet helt med alt i 2uker. Da holdt jeg vekta og de 2 første ukene på Armour skjedde det lite, men da tok jeg bare 0.5Grain. Så økte jeg dosen med 0,25Grain hver uke ! og da datt vekta fra 83 til 73 på 3 uker. Og det samtidig med at jeg spiste mye mere enn før. Etter litt opp og ned med dosen det første året var vekta til jul 70kg og etter noem mnd til 67,5kg. det er et år siden nå, og vekta gikk opp da jeg hadde den høye dosen og enda litt til nå som jeg reduserer dosen, så nå er den ca.71, men skal nok ned på 68 for å være i løpeform, men trives ok nå også. Jeg kom dit jeg trives ganske fort synes jeg.
Jeg er ikke blitt "lav". Jeg føler meg faktisk heller litt "høy". Det kommer sikkert av at jeg har tatt for mye en stund og det henger ganske lenge i.
Det er mulig at det viser seg at det jeg tar nå blir for lite med tia, men det er vel ikke andre måter å gjøre det på ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Blir den ekstra vekta værende?
Av Atina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 15Siste melding: 08-07-11, 23:38 -
I overkant høye verdier med vekta rikker seg ikke!!!!
Av Monja i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 26-10-10, 20:14 -
pleace trenger tips for å holde vekta
Av rikke i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 3Siste melding: 26-01-07, 09:59 -
vekta.....
Av Lissa i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 23-10-06, 15:43 -
Vekta - trodde ikke mine egne øyne
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 67Siste melding: 21-08-06, 01:10

Svar med sitat
Bokmerker