Hei Stina

Jeg tror at jeg har tatt prøver av kjønnshomoner og at det var fint. Bør prøve å finne de papirene igjen. Og jeg håper da ikke at jeg er i overgangsalderen 34 år gammel ;)

Det at jeg synes ME skummelt, er at jeg har ganske mye symptomer som stemmer på den diagnosen. Det var det jeg trodde jeg hadde da stoffskiftet viste seg på blodprøvene. Ble lette at det var en kjent sykdom jeg hadde fått (Ironisk å tenke på nå )Og jeg har tenk litt på ME siden jeg ikke blir bedre på Levaxinen. KLYNGER meg til at jeg har utslag på hyper, sånn at jeg ikke trenger å forholde meg helt til den strevsomme erkjennelsen, at jeg kanskje nok en gang må ut i et helsevesen som ikke tror på meg -IGJEN- Håper det ikke går den veien altså Men tenker at det må være mer til situasjonen min enn at bare hypo. Kanskje bare en tanke, men en ekkel en er det.

Av og til tenker jeg at siden tanken på ME gir meg en ekkel følelse, så må det være intuisjonen som varsler meg... he he he. Må le av meg selv rett og slett Sykdoms-paranoid! Og paranoid er ikke et av mine karaktertrekk til vanlig...

Selvfølgelig skal jeg informere deg hvis jeg kommer over en lege som utreder ME!
Jeg stoler ikke på forrige legen min. Han forstod ikke/trodde ikke at jeg var syk. Ble forrådt vil jeg kalle det. Han fortalte meg løgner som jeg fant ut av gjennom trygdekontoret osv. Jeg tror selv han trodde han hadde med en hypokonder å gjøre. Jeg brøt jo sammen da det gikk opp for meg, at de hadde en "løsning" på alt som holdt på å kvele livet ut av meg, en sykdom som faktisk kunne behandles! Og som hadde et navn som jeg hadde hørt om (men som jeg ikke visste noe særlig om). Det var så ille alt sammen at jeg ikke kan ordlegge det tror jeg!!
Og siden det er slik jeg føler det, og siden jeg tror slikt om han, så kan jeg ikke anbefale han. Ikke før jeg har snakket med nevrologen om han faktisk ville utrede meg for ME. Han er flink med å teste folk gjennom blodprøver osv. Og er egentlig en snill ung mann, men tillit er viktigere en det meste når du er syk. Tror han kan bli en flink lege en dag, men jeg hadde ikke mer tillit igjen å gi. Så jeg fant en annen Håper han lærte noe av at jeg kastet 16 sider + litteraturliste om hypothyreose på pulten hans og ba han om å skjerpe seg for jeg hadde tatt han i løgn..

Phu! Dette ble mye skit ut på en gang. Sliter dere vel nesten ned til beina.. Godt å kaste det ut også. Det har vært det verste jeg har vært med på noen gang, denne sykdommen. Men nå er tiden for å være optimistisk og glad for alt som er bedre enn det var. Jeg klarer ikke å la være (det meste av tiden) å være positiv og optimistisk når det kommer til fremtiden. Så ME er ikke noe jeg vil vurdere på skikkelig før jeg må.