Nei, vi gir oss ikke Kan ikke godta at de behandler oss som de gjør.

Jeg har vært i kontakt med en ME-syk her på Sørlandet. Har fått navnet på hennes lege (å hjelp, hvor la jeg nå den lappen???). Om han ikke hadde så stor forstand på ME, så hadde han i alle fall tatt imot henne med respekt på dette området. Skal forsøke å få en second opinion hos han, men jeg er litt engstelig... Vet ikke hva jeg bør si eller ikke bør si....

nora - hva er sarkoidose?

Anne Ma, det var slik det var ja. Huff, jeg har ikke helt oversikten... Og så glemmer jeg så fælt. Ã… huske navn/nick er håpløst.
Jeg kan fortelle deg at noen temperatur-problemer kan ha med kjønnshormoner å gjøre. F.eks. ved overgangsalder. Eller i mitt tilfelle hvor eggestokkene ikke lenger produserer nok østrogen pga antistoffer mot dem (tror det er sånn). Før jeg begynte på medisiner mot dette, så fikk jeg hetetokter om natta og andre ubehagelige ting.

kira, hvis du blir henvist til en spesialist for utredning av ME, kan du da fortelle meg hvilken? Ja, du også Anne Ma. Det er så få i landet som gjør dette, og nå har de fått så mye å gjøre - etter alt det med ME som har vært i media, er det så stor pågang hos dem. Det må være en spesialist som gir deg diagnosen for at trygdesystemet skal godta det.

Klem fra meg også ;)