Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: Aukar vekta med armour?
Threaded View
-
05-05-06, 21:58 #3
Ja ,vi er så forskjellige så. Vekta mi datt som en stein når jeg begynnte med Armour, det har du sikkert sett at jeg har skrivi.
Så hvorfor virker den ikke slik på deg da ?
Hvor lenge gikk du på Levaxin ?
Hvor lenge har du gått på Armour ?
Hvor mye Armour tar du, og hvor lenge har du hatt den dosen ?
Flere blander, og jeg har begynnt å blande inn 25µG Levaxin for jeg kom ikke ordentlig opp av den nedturen som kom sånn trekvart år etter at jeg begynnte. Jeg prøvde å øke Armourdosen for å komme meg ut av den, men det gikk ikke. Dette er nytt for meg og kan derfor ikke dele noen erfaringer enda.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Blir den ekstra vekta værende?
Av Atina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 15Siste melding: 08-07-11, 23:38 -
I overkant høye verdier med vekta rikker seg ikke!!!!
Av Monja i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 26-10-10, 20:14 -
pleace trenger tips for å holde vekta
Av rikke i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 3Siste melding: 26-01-07, 09:59 -
vekta.....
Av Lissa i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 23-10-06, 15:43 -
Vekta - trodde ikke mine egne øyne
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 67Siste melding: 21-08-06, 01:10

Svar med sitat
Bokmerker