Viser søkeresultater 1 til 10 av 340
Threaded View
-
05-05-06, 20:30 #11
Ja sliter meg nok ut mer enn at det er til nytte men må jeg liksom velge frisk eller syk snart velger jeg syk for der hadde jeg det bedre ivertfall energi det er rart :,( Men nå som jeg blei lovet bedre liv og energi bli jeg sinna sinna for at de sa det var trygt og det skulle bli så bedre la la :,(
Er jo ikke det synes jeg da bare mye værre. Kansje får jeg ikke i meg det en kvinne skal ha i kalorier på en dag ikke vet jeg for tall kan ikke jeg noe om og er mye sulten innimellom som jeg ikke tør og spise men spiser hver 3- 4 time. Eneste jeg får høre av og til som ikke er gøy du blir ikke mett noe. Jo da blir mett en liten stund men så sulten fort :,(
Og jeg liker ikke det er så ekkelt. Det er da jeg mange ganger nei nå vil jeg tilbake bli syk. Psykologen så jeg kunne snu viss det er for ille og det er det jeg prøver stå ut men hvor lenge orke sånn som dette uff jeg vil jo ikke få Anorexia for fult men det ligger mye i mine tanker for jeg har det ikke bra i mitt liv, og kan ikke jeg få det bedre eller tryggere så må jeg velge igjen da og da håper jeg at jeg neste gang dør for det vil jeg da dø for dø skal jeg gammel så hvorfor ikke ung har ikke noe og leve for :,(Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker