Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
05-05-06, 20:00 #6
Dette var fryktelig spennende....
Men først: Gratulerer kira, så kan du kanskje senke skuldrene litt ;)
Så kan jeg si at jeg også mistenker ME. Legen har fått legepakke, men jeg har ikke dette fordi det er en "tvilsom" sykdom. :evil:
Det jeg dog er helt sikker på, er at jeg ikke tåler mye varme (heller). Og det er spesielt ille ved sollys. Sola svir meg så fælt. Hvis jeg bare står 5 minutter og snakker med naboen i direkte sol, så har jeg fått en knall hodepine som varer i mange dager. Får alltid hodepine av varme. Så hvis vi har hetebølge, så sitter jeg bare helt utmattet i en stol til det går over - med da denne fæle hodepinen. Det eneste jeg aldri mister, er MATLYSTEN. Så når jeg da spiser som vanlig, men bare sitter, ja da vet vi jo hvordan DET går.
Anne Ma, har det mye liknende det du beskriver. Men jeg får ikke eksem. Siden jeg var liten har jeg alltid søkt skyggen ubevisst. Mine foreldre synes at det var så morsomt at jeg var som "fisken i vannet" - mer under vann enn over. Solstikk - ja, jeg er sikker på at hvis jeg ikke rimelig fort kommer ut av solsteiken, så får jeg solstikk.
Anne Ma, jeg husker så dårlig, men er det du som har fått konstantert ME?
Jeg har spurt et spørsmål om andre reagerer på sterk kulde, spesielt vind inne på et ME-forum. Det var noen som gjorde det ja, og de snakket om at termostaten var helt på bærtur hos ME-syke.
Hvis nå ikke mange av dere andre med hypo reagerer så sterkt på varme/sol - så begynner jeg endelig å bli mer sikker på at jeg har ME."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Arbeidskapasitet og behov for 50 % uføre
Av tidy i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 1Siste melding: 04-11-07, 13:00 -
Lavt stoffskifte og livs og uføre forsikring?
Av Pusen i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 18Siste melding: 01-06-06, 21:34

Svar med sitat
Bokmerker