Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
-
02-05-06, 17:43 #1
hurra jeg har endelig bytt lege:)
fastlegen min er veldig snill og hjelpsom, men han har nok ikke så veldig peiling på lavt stoffskifte....så i dag når jeg så på alle resultatene mine hvor fritt t4 veldig lenge har ligget på rundt under 10 tallet, og nå på 8 så ble jeg rett og slett ganske sur!
øverste referanseområdet er på 17,5,(og nederste 10,5) og da er det jo ikke rart jeg aldri føler meg frisk? så jeg bytta lege til han som utredet meg.
hurra for meg
og denne gangen skal jeg tvinge meg til å komme øverst opp!!!!
-
02-05-06, 20:37 #2
Så flott! Lykke til med ny lege!
Vil han eller hun ikke være med på å få deg i øverste området, så kan du jo daske denne i pulten:
http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/PA_L ... _ID=520952
Beste hilsen, HilmaDiagnose lavt stoffskifte og Hashimotos nov 2004. Bruker Levaxin, for tiden 175 mcg/dag
-
02-05-06, 22:15 #3
Flott at du har skiftet lege. I grunnen er det rart at det er så få leger som kan noe om stoffskiftesykdommer for det er ikke noen skjelden sykdom akkurat.
-
03-05-06, 01:12 #4
Hei isa1
Gratulerer med et godt valg! Det er nok best å finne noen som vet iallefall det grunnleggende om sykdommen. Håper han nye er en flink en
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
03-05-06, 19:09 #5
Hei du!!! HURRA for deg!!!! Det er jamensmeg nok å holde styr på om en ikke skal drasse rundt på uvitende leger også, flott a gitt!!
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
Lignende tråder
-
Over eller underdosert?
Av millasin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 29-04-09, 15:30 -
Mange runder hos lege, endelig skal vi til barnelege!
Av væren71 i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 30-09-08, 14:47 -
Lege
Av Rafael i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 03-04-07, 21:27 -
Amerikansk lege om TSH
Av Sunva i forumet TSHSvar: 14Siste melding: 09-11-06, 09:19
Svar med sitat
Bokmerker