Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
  1. #1
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    402

    Standard hurra jeg har endelig bytt lege:)

    fastlegen min er veldig snill og hjelpsom, men han har nok ikke så veldig peiling på lavt stoffskifte....så i dag når jeg så på alle resultatene mine hvor fritt t4 veldig lenge har ligget på rundt under 10 tallet, og nå på 8 så ble jeg rett og slett ganske sur!

    øverste referanseområdet er på 17,5,(og nederste 10,5) og da er det jo ikke rart jeg aldri føler meg frisk? så jeg bytta lege til han som utredet meg.

    hurra for meg og denne gangen skal jeg tvinge meg til å komme øverst opp!!!!

  2. #2
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    121

    Standard

    Så flott! Lykke til med ny lege!

    Vil han eller hun ikke være med på å få deg i øverste området, så kan du jo daske denne i pulten:

    http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/PA_L ... _ID=520952

    Beste hilsen, Hilma
    Diagnose lavt stoffskifte og Hashimotos nov 2004. Bruker Levaxin, for tiden 175 mcg/dag

  3. #3
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

    Standard

    Flott at du har skiftet lege. I grunnen er det rart at det er så få leger som kan noe om stoffskiftesykdommer for det er ikke noen skjelden sykdom akkurat.

  4. #4
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

    Standard

    Hei isa1

    Gratulerer med et godt valg! Det er nok best å finne noen som vet iallefall det grunnleggende om sykdommen. Håper han nye er en flink en
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

  5. #5
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

    Standard

    Hei du!!! HURRA for deg!!!! Det er jamensmeg nok å holde styr på om en ikke skal drasse rundt på uvitende leger også, flott a gitt!!

Lignende tråder

  1. Over eller underdosert?
    Av millasin i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 17
    Siste melding: 29-04-09, 15:30
  2. Mange runder hos lege, endelig skal vi til barnelege!
    Av væren71 i forumet Stoffskiftesykdommer hos barn
    Svar: 2
    Siste melding: 30-09-08, 14:47
  3. Lege
    Av Rafael i forumet Hos legen
    Svar: 1
    Siste melding: 03-04-07, 21:27
  4. Amerikansk lege om TSH
    Av Sunva i forumet TSH
    Svar: 14
    Siste melding: 09-11-06, 09:19

Bokmerker

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn