Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Kreft
Threaded View
-
23-04-06, 16:20 #8
Tusen takk, Sonja og kris, for deres nyttige tilbakemeldinger. Jeg er veldig glad for dette.
Hvor langt det hele er kommet, vet jeg ikke med sikkerhet, da jeg foreløpig har informasjonen fra en annen person enn den berørte. Har dog via sms fått bekreftet at det er hold i saken, men jeg er ikke sikker på detaljene. Derfor spurte jeg dere her inne, så har jeg kanskje litt info å komme med når jeg får snakket mer nært og personlig med datter til den berørte.
Og jeg må bare si at det er datter jeg er opptatt av. Etter min mening, har mor ikke vært snill i det hele tatt, så hvor hun tar veien, er jeg ikke så opptatt av. Men jeg er veldig opptatt av hvordan datter opplever det hele. Hvis hun trenger litt håp, så kan noen av disse linkene være nyttige. Trenger hun trøst og bearbeidelse, så er andre nyttige. Sorgprosessen kan jo ta lang tid, så det er ikke sikkert at HUN er klar til å avskrive sin mor. Moren må jo igjen selv velge hva som måtte virke best for henne. Derfor er alle deres tips nyttige, og jeg takker og bukker. Men jeg forstår veldig godt hva du sier, kris, og er i utgangspunktet enig. Unnskyld hvis jeg virker "hard", men det er absolutt etter min mening datter som er viktigst i dette.
PS Joda, den trege hjernen min fant ut i løpet av natta at det var Humlegården.
Og kondolerer med din venninne, kris.
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Kreft og tiden etterpå og sånt....?
Av DALIA i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 29Siste melding: 12-01-10, 17:44 -
nyoppdaget kreft
Av tulla i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-08, 17:46 -
Hvor fort får man operasjon etter påvist kreft..?
Av Stølen i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 1Siste melding: 09-01-08, 09:50 -
Kreft i skjoldbruskkjertel: Kan det være en bra ting???
Av Stølen i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 3Siste melding: 19-12-07, 10:10 -
Kreft i skjolbruskkjertelen og arr
Av miss:-) i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 17Siste melding: 09-06-07, 08:15

Svar med sitat
Bokmerker