Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
22-04-06, 23:38 #9
Føler at jeg må komme med noen godt mente ord som du bør tenke litt over Stina.
Jeg synes også at dyr skal ha et godt liv, og blir skikkelig forbanna når jeg ser noe annet.
Men tenk over at mennesket også er et rovdyr som også fortjener å oppfylle sine livsbetingelser.
Vi er født med ett tannsett som er spesialberegnet til både å spise kjøtt og planter.
Ellers klarer ikke "konstruksjonen" seg uten vitamin B12, og særlig ikke vi som har hypothyreose. Vi må ha ekstra mye av det, så når du ikke vil ha det naturlig så må du enten ta sprøyter eller spise høydosert metyllcobalamin som du må importere (tror jeg)
Vi trenger også mat med høyere proteininnhold enn resten av befolkningen. Proteinrik mat kan du få på flere måter, men du må passe på så du får mer enn nok.
Så synes jeg bare at du må ta MYE hensyn til den situasjonen du er i. Verden rundt deg blir ikke bedre av at du lider fordi du velger å se bort fra at du er syk da vet du.
Du er jo bare ETT menneske.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Jeg blir ikke klok på dette, noen som kan hjelpe meg?
Av Veronica i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 19-08-08, 09:23 -
Noen som kan hjelpe meg med å forstå blodprøve resultatet?
Av Mona K i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 08-04-08, 18:27 -
Noen som kan hjelpe?
Av stine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 28-10-07, 19:36 -
Har hatt hashimotos/knutestruma en god stund
Av sos i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 01-05-07, 21:19

Svar med sitat
Bokmerker