Jeg har flere av dine symptomer jeg også. Jeg har problemer med søvnen og blir ofte sulten når jeg er våken om natten . Begynner på slankekur hver mandag. Kjempeglad når jeg går ned litt og lei meg når de (kiloene sniker seg på igjen) ( Kalorier er de små tingene som flyr rundt om natten og syr inn klærne våre vet du :twisted: Jeg var glad du skrev dette med å lete etter ord for sånn har jeg det også og har noen ganger lurt på om det var noe galt i hodet på meg. Klokken min har jeg forlagt og den finner jeg ikke igjen. Den som var så fin. Det kan virke som om du har noen symptomer på ME, men det kan være mye annet også f. eks svært lav blodprosent, vanskelig å si siden jeg ikke er lege, og ikke vet hva legen din har sjekket. Kan også være B12 mangel. Legen din syns jeg ikke høres helt grei ut, kanskje du burde bytte ham ut. Det er mulig å bytte fastlege. Det tar tid, men kanskje du kan stå på venteliste et sted.? Det er legens jobb å hjelpe deg enten det er rett før jul eller påske eller hva som helst. Ikke jobber han gratis heller.

Syns det er bra at du tenker på dyrene. Imidlertid så syns jeg at det er forskjell på om de brukes til medisinsk forskning eller f. eks innen kosmetikk. Imidlertid så bør ikke dyr lide unødig heller ikke innen forskning . Hvordan landene ligger an når det gjelder dette vet jeg ikke.
Grisen er det dyret som visstnok er mest likt menneske,mener jeg å ha hørt.