Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Kreft
Hybrid View
-
22-04-06, 22:04 #1
Kreft
Dette temaet har ikke noe med thyroidea å gjøre, men siden det er så mange oppegående mennesker her inne, og siden jeg har fått en litt vond situasjon litt nærme på livet, så våger jeg meg å spørre:
Et menneske som står meg nært har nettopp fått vite at hennes mor (som tidligere har hatt brystkreft) har fått kreft (spredning?) til lungene. Beskjeden var visst at hun hadde ca en måned igjen å leve.
Dette er jo fryktelig kort tid. Men jeg har hørt om plasser hvor folk med uhelbredelig kreft, har fått hjelp. Jeg kan bare ikke huske hvor. Jeg vil så gjerne hjelpe, om ikke med annet, så kanskje med omtanke og mulige gode tips. Uansett, så sier hypo-hjernen mine noe om det var steder med råkost her i Norge, og muligens en "gård" i Danmark. .....gården???
Noen som har peiling? Evt noe som kan være bra psykisk for vedkommende og nærmeste familie og/eller smertellindring. Hvis noen dør av lungekreft, så har jeg hørt at det medfører grusomme smerter.
Er igjen ytterst ydmyk og takknemlig for alle tips.
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Kreft og tiden etterpå og sånt....?
Av DALIA i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 29Siste melding: 12-01-10, 17:44 -
nyoppdaget kreft
Av tulla i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-08, 17:46 -
Hvor fort får man operasjon etter påvist kreft..?
Av Stølen i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 1Siste melding: 09-01-08, 09:50 -
Kreft i skjoldbruskkjertel: Kan det være en bra ting???
Av Stølen i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 3Siste melding: 19-12-07, 10:10 -
Kreft i skjolbruskkjertelen og arr
Av miss:-) i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 17Siste melding: 09-06-07, 08:15

Svar med sitat
Bokmerker