Ditt blod er jo stappfullt av Levaxin og labinstrumentene viser at du har et bra nivå av dette i blodet ditt.
Så har du det bra da ?
Hvis du ikke har det, og symptomene er stoffskifterelaterte, så synes jeg du skal klage over at behandlingen du får ikke virker !
Thyroxinet skal ha evne til å trenge inn i alle celler. Min egen teori går ut på at så ikke er tilfelle med Levaxin. Ofte går det ut over bare noen cellegrupper. Det kan føre til overvekt, eller en dårlig vektutvikling, og hvis mistilpassningen er generell nok, også til at kroppstemperaturen er for lav. Den delen av kroppens temperatur som stoffskiftet er ansvarlig for kan du lett måle med det samme du våkner. Mål en uke og er de lave, så framlegg dem for den gode doktor sammen med klagen.
Og hvis han drar den lange der med at "vi" må være tolmodige å se det an OSV. så forlang en dato !

Sønnen din er ille ute på iallfall 2 måter.
1. Kjertelen hans er påvei til å bli ødelagt av antistoffer. Ifølge www.furst.no varer det sjelden mer enn et par år, så er kjertelen så ødelagt at man må inn med substituttbehandling, som de så pretansiøst kaller det.
2. Fordi legene han har kontakt med ikke vet hva dem driver med !
Jeg vil kalle det grov feilbehandling ikke å behandle en som har symptomer ! Det er direkte feilbruk av blodverdier når det er disse som skal styre. De er viktige til å bruke som en understøttelse av pasientens symptomer - her brukes de jo omvendt !
Høl i hue etter min mening !