Hei. Vet ikke om det er noe forskjell på Hypo i forhold til hvordan man har fått det, men det legen min sa til meg for 7 år siden er att jeg kommer aldri til å få tilbake mengden med energi som jeg hadde før jeg ble hypo.

For å gjøre en kort historie lang: Ble først hyper og har siden blitt hypo så kjertelen min har på en måte brent opp, så jeg kan hvertfall aldri slutte med medisiner. Da jeg ble Hypo kunne jeg glatt sove i 36 timer i strekk om jeg ikke ble vekket, så i forhold til da er jeg nå reineste energibunten. Nå etter noen mnd med Liothyroin kan jeg hvertfall konsentrere meg litt, men sliter voldsomt med grisesinnet mitt. Kan gå rett i lufta for småting, og jeg pleier vanligvis å være rolig som skjæra på tunet.

Legen min driver og skal lese om Armour, og det har hu drivi med i snart 2 mnd nå, så jeg håper att jeg skal prøve det.

Jeg har også vært hos healer, men han trodde mye av slitenheten min kommer av att vi har "besøk" i huset av 3 stk som nå er fjernet og att det går en saftig vannåre gjennom huset og tvers igjennom senga, men det har han ordnet opp i og fjernet men jeg blir ikke noe bedre nå enn ca 80% av det jeg var før jul. ARTIGT Ã… SKRIVE NÃ…R INGEN KAN AVBRYTE EN

Og jeg har sendt brev til mr Oftebro og har tenkt å prøve en time hos han og høre hva han har å si. Veit om ei som går hos han og som kun bruker Liothyroin og blir slags "medisinert" gjennom mat. 'alt skal prøves!!