Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
10-08-18, 20:03 #16
Sv: Slutt på naturthyroid på blå resept?
Hei Anisa

Vedtaket fra HELFO er ikke tidsbegrenset, men de har endret forskriftene .. Jeg føler meg som reneste Sancho Panza; vindmøller vinner man aldri mot
Jeg har
1. Resept på Erfa tyroid - som alle leger kan skrive resept på (opptil et år; fastlegene skal jo ha noe å holde på med de også ..)
2. Legene må også fylle ut skjema/søknad for uregistrerte preparater (gjelder opptil et år)
3. Vedtak fra HELFO etter søknad fra spesialist - dette vedtaket er vi ikke så mange som har hatt (- og nå blir vi kanskje ingen).
Det er vedtaket fra Helfo apotekene må ha for å kunne gi meg blå-resept-pris - selv om det ligger elektronisk i Reseptformidleren sitt system, så MÅ de visst se det med egne øyne.
Den godeste komplett-Marie kunne muligens solgt meg erfa til full pris - dvs spurt meg om det var greit .. - men jeg tror datasystemet ville insistert på blå-resept-pris. Noe Marie ikke kunne (ville) signere ut.
Jeg kommer uansett A L D R I til å understøtte de syntetiske drittproduktene til profitthungrige og mega-korrupte farmasi-industrien!!!
Disse forskriftene blir rett og slett skreddersydd for den syntetiske farmasi-industrien. Hånd i hanske - intet mindre.
Jeg opplever mer og mer at Staten er innbyggernes største fiende - de vil oss ikke vel - de fortjener ingen tillit.Sist endret av Kevlin; 10-08-18 kl 20:53
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Slutt på 200-kronersgrensen fra 1975
Av Mod i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 5Siste melding: 13-10-14, 18:01 -
Dette angrer døende på ved livets slutt
Av Vigdis i forumet Biblioteket / Diverse artiklerSvar: 0Siste melding: 02-02-12, 08:13 -
Slutt på Armour tyroid ?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 7Siste melding: 20-03-08, 22:26 -
Slutt på sukkerhungeren
Av munch i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 10-05-07, 01:45 -
Resept på Amour
Av cathrin i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 2Siste melding: 13-05-06, 21:41

Er her tale om en 'bevilling/godkendelse' til udlevering fra apotekernem, til dig personligt? Står der skrevet noget i 'vedtaget' du sendte til Marie/Komplett Apotek om at den var tidsbegrænset? Eller blev den 'automatisk' ugyldig da 'refusjonskoderne' blev ændret?
Svar med sitat

Bokmerker