Så synd at Takke-knappen ikke virker for gæsteindlæg, men så må jeg bare skrive TAK.

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Jeg vender tilbage med lidt "ægte medicinsk videnskab" til støtte for "myten om, at man skal have mere stofskifte-medicin, når det bliver efterår". Fortsættelse følger....
Ja, omsider er fortsættelsen her, men i en ny tråd her: Er der sammenhæng mellem medicindose og årstider? med en perlerække af (strengt) medicinsk-videnskabelige kildehenvisninger (altså ikke i stil med "dopingsider for cykelryttere og bodybuildere mv.").

Vil du læse min respons til dr. Nygaards myte-påstand - klik her.

Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
Takk, gjest - for det du forteller. Jeg håper også å nye godt av disse placebo-komplikasjonene langt ut i alderdommen.

BTW - jeg hadde pølsefingre, og stikkende vannansamlinger den sommeren jeg gikk på levaxin. Det opplevde jeg kun da. Ikke før, ikke etter, på thyroid.... som sagt - jeg vil gjerne beholde disse placebovirkningene mine livet ut.
Også jeg er superglad for min "placebo". Den har nu holdt siden 2007 and counting. Jeg er sørme ligeglad med hvad enten det er Placebo eller NDT (natural desiccated thyroid = Thyreoid fra Glostrup), bare det virker, og det gør det jo.