Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
21-04-16, 16:18 #10
Sv: Re: Kombinasjonsbehandling, migrene og synsforstyrrelser
Sånn en klok og flott jente du har! Akkurat det der tok meg lang tid, som voksen, å finne ut.
Min datter er ung voksen, og har nå gått på Armour Thyroid i noen år. Etter en periode med dårlig form, men med blodprøver som var "normale" steg TSH nok til at en lege på Balder skrev ut Levaxin til henne. Resultatet var ikke så imponerende, hun hadde fortsatt disse migreneanfallene som du skriver om. Jeg hadde da brukt Armour en periode selv fordi Levaxinen ikke virket, og så ingen annen råd enn å gi henne noen av mine medisiner. Hun var midt oppe i avsluttende eksamen på videregående, og jeg fryktet at hun kom til å klappe sammen og ikke klare å fullføre.
Med Armour er hun nå i gang med det voksne livet sitt. Har fortsatt svingninger i formen, men lever stort sett som ei frisk jente. Kombinasjonsbehandlingen med Liothyronin har vi aldri prøvd, men jeg leser jo at den kan fungere fint for mange. Fordelen er jo da at medisinene kan fås på blå resept, Armour er blitt grisedyrt!
Lignende tråder
-
fT4 v/ kombinasjonsbehandling
Av Bittebitt i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 17-05-10, 13:55 -
Kombinasjonsbehandling armour og levaxin.
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 28-06-07, 10:20 -
Kombinasjonsbehandling
Av Maia i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 22Siste melding: 26-02-07, 14:52 -
Jeg har startet kombinasjonsbehandling T4/T3 :)
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 31Siste melding: 08-10-06, 21:27

Svar med sitat

Bokmerker