Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
20-04-16, 09:34 #3
Sv: Kombinasjonsbehandling, migrene og synsforstyrrelser
Så utrolig godt å høre.
Jeg fikk starte på NDT etter kun et halvt år på levaxin og antakelig med økende sykdomsutvikling i 5 år før det. Jeg merket bedring av ting fra år til år i iallfall 2 år, sannsynligvis mer. Mye "småplager" som jeg ikke trodde var relatert har kroppen "fikset" over tid på rett medisin.
Så ha høye håp for jenta di - hun blir nok bedre og bedre. Hun har nok vært skikkelig heldig med deg som kjempet sånn for henne.
(Jeg vet ikke om kombinasjonen hun har fått er helsyntetisk eller NDT. Vær obs på at de er litt forskjellige iogmed at NDT er naturlig "bufret". Hvis hun har syntetisk behandling kan det være verdt å ha i bakhodet dersom det skulle oppstå problemer seinere.)Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
fT4 v/ kombinasjonsbehandling
Av Bittebitt i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 17-05-10, 13:55 -
Kombinasjonsbehandling armour og levaxin.
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 28-06-07, 10:20 -
Kombinasjonsbehandling
Av Maia i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 22Siste melding: 26-02-07, 14:52 -
Jeg har startet kombinasjonsbehandling T4/T3 :)
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 31Siste melding: 08-10-06, 21:27

Svar med sitat

Bokmerker