Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
19-04-16, 21:57 #2Villa Gjest
Re: Kombinasjonsbehandling, migrene og synsforstyrrelser
Hei, Biff!
Jeg er mor til en jente på snart 12 år, diagnostisert med Hashimoto´s for nesten 2 år siden. Hun var virkelig dårlig, med TSH-verdi på over 120. Hun fikk Levaxin og beskjed om at hun ville bli bra innen 1/2 år. Så utrolig feil! Formen hennes ble i grunnen bare dårligere og dårligere til tross for stadig mer normale blodverdier.
Etter vel 1/2 år ble hun satt på glutenfritt - og magen roet seg helt, i alle fall! Etter 10 mnd var jeg sikker på hun skulle prøve en medisin-variant med T3. Det ville legene ikke! Alle prøver for ME ble tatt. Like etter fikk hun sitt første mireneanfall - synsforstyrrelser på ene øyet, en utrolig smerte i hodet, temperaturen hennes var under 36 grader og allmentilstanden virkelig dårlig. Det var veldig skummelt!
Hun fikk imigran nesespray - den har virket fantastisk effektivt, må sies. Men - da jeg spurte nevrologen om det kunne hjelpe å endre stoffskifte-medisinen til en kombinasjonsbehandling, visste de ikke om det ville hjelpe. Jeg hadde lest denne siden, blant mye annet - og tusen takk til deg, Biff, som delte informasjonen din her!! For - vi fikk omsider en annen enkrinolog - og datteren fikk endelig kombinasjonsbehandling.
Nå har hun har ikke hatt migrene/anfall på 4 måneder! Ikke i nærheten en gang! Og hun som fikk dem tettere en gang pr mnd! Det går ellers sakte fram på andre fronter også, så nå håper vi det har snudd! Og at jenten kan få bli fri - og uten alle disse plagene etterhvert!!! Det er en virkelig lang vei å gå for å bli bra, og jammen har det vært mye tungt, vanskelig og arrogant underveis! Men - nå ser det lysere ut - og hun SKAL få livet sitt igjen!!
Med beste hilsen Villa
Lignende tråder
-
fT4 v/ kombinasjonsbehandling
Av Bittebitt i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 17-05-10, 13:55 -
Kombinasjonsbehandling armour og levaxin.
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 28-06-07, 10:20 -
Kombinasjonsbehandling
Av Maia i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 22Siste melding: 26-02-07, 14:52 -
Jeg har startet kombinasjonsbehandling T4/T3 :)
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 31Siste melding: 08-10-06, 21:27

Svar med sitat

Bokmerker