Viser søkeresultater 1 til 10 av 203
Threaded View
-
19-04-16, 10:14 #23
Sv: Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010
Og sånn går dagene.
Har det bra og har nå satt ned dosen med hele ca 7mg. Det er altså en 30mg-tablett delt i 4... Som samboeren tidligere har bemerket så leter jeg etter ord ("emmm, vent litt så kommer jeg på det..") når jeg er litt "akutt" i underkant. Og som ved forrige reduksjoner så blir det en ukes tid til 14 dager før kroppen tilpasser seg. Denne gangen satte jeg ned like før mensen (uansett en noe tyngre tid for meg) så det ble nok ekstra tydelig og jeg fikk kjenne litt ekstra på PMS'en denne gangen.
Men... jeg kjenner allerede at stoffskiftet normaliserer seg igjen, så det er nok riktig å skvise litt ned nå, tror jeg. Regner med jeg skal ned den andre kvarte tabletten til 120mg i løpet av våren og så holde meg der over sommeren. Det er greit å ha den halve tabletten klar til høsten igjen.
Hovedgrunnen til å forsøke å redusere litt nå er økende lakenskrekk utover våren.
Og sånn forøvrig har jeg det fint.
Tar litt tilskudd dann og vann (multivitamin/selen/b-kompleks/jern/sink/d-vitamin/jod/magnesium...) men for det meste ligger boksene i skuffen. Magnesium og jod er nok det som er hyppigst framme.
NDT'en min skal man nok måtte bryte ut av mine stive, kalde fingre om en 30-50 år fram i tid ...
Er forøvrig fint å følge med på hva som skjer rundt nå. Det er mye positiv aktivitet rundt den ensidige behandlingen av stoffskiftepasienter. Håper at de klarer å få til noe i Sverige...
https://thyroidhormones.wordpress.co...-till-levaxin/Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Jeg fikk graves sykdom etter jeg fødte mitt første barn 2010
Av Iren85 i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 09-08-15, 16:04 -
Ny-diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Milli i forumet Lavt stoffskifteSvar: 75Siste melding: 12-12-12, 18:45 -
Lavt stoffskifte - ny diagnostisert
Av Monica87 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-02-12, 06:56 -
Hypothyreose diagnostisert i august 2006
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 611Siste melding: 15-08-10, 21:23 -
Jeg er nylig diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Rafael i forumet Lavt stoffskifteSvar: 48Siste melding: 05-12-07, 14:16