Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: Høj Thyroid dosis !!
Threaded View
-
25-07-10, 01:49 #10
Sv: Høj Thyroid dosis !!
Hejsa

Om man blir' helt frisk med erfa thyroid, kan jeg desværre endnu ikke svare på, men kan da fortælle en del positive oplevelser vedr. min mands overgang til erfa thyroid.
Efter 5 år på eltroxin/euthyrox/liothyronine, var min mand til sidst så dårlig, at han nærmest var sengeliggende det meste af dagen og havde det altså temmelig dårligt.
Inden opstart på thyroid, blev han behandlet for overvækst af dårlige tarmbakterier, svamp og fødevare intollerance (gluten/sukkerfri diæt).
Han har i flere år taget et stort tilskud af vitaminer, mineraler og olier.
Han ryger ikke og drikker ikke alcohol og kaffe.
Været på udrensningskur.
Har ingen almalgamfyldninger i tænderne.
Han har taget hydrokortisol/binyreekstrakt for trætte binyre (Har ikke længere binyretræthed).
Trods alle disse tiltag, har min mand først fået det bedre efter skift til Thyroid fra erfa.
Han har nu fået erfa thyroid i ca. 4 md. og har fået det meget bedre.
Han har tabt sig ca. 10 kg., trods større madindtag - har fået en del energi igen - er ikke længere sengeliggende - kan deltage i mange af familiens gøremål - har nu sjældent brain fog - Lider ikke længere af konstant mavesyre anfald - er begyndt at windsurfe igen og har på gode dage overskud til at drille/lege med vores unger.
Ja, jeg føler at jeg har har fået min mand tilbage til familie livet igen og det er super skønt.
Han har stadig dårlige dage indimellem, hvor han ikke orker ret meget, men ifølge min overbevisning, kan det godt tage lang tid (½ - 2 år) før hele kroppens komplekse hormonsystem er kommet i ballance igen.
Man må altså væbne sig med tålmodighed. (hvilket ikke er så svært, når man kan se at det går i den positive retning med helbredet).
Hej fra
Ilona
Lignende tråder
-
Kan ikke øge dosis pga binyretræthed?
Av Honeyhob i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 08-01-10, 11:56 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34 -
Dosis - hvor meget må man øge?
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 12-03-07, 13:07

Svar med sitat
Bokmerker