Hei
Som jeg skrev på januar , var jeg til indremedisiner og fikk starte opp med Erfa. Da jeg skulle bestille medisinen, hadde de kun Armour. Begynte med det rundt 23/1,og etter råd fra Kevlin begynte jeg forsiktig. Tok sjanse på 2 grain og etter 14 dg økte jeg opp til 3 grain. Gikk fint, ingen bivirkninger, men heller ingen bedring.

På slutten av mars fikk jeg beskjed fra apoteket om at de hadde Erfa, og jeg kjente virkning bare etter noen dager. Det som har plaget meg siden har vært den umenneskelige trettheten, svette og hudkløe. Lest mye her på forumet, og er helt sikker på at det er binyrene mine som sliter. Kortisolprøver er ok iflg legen

For en uke siden begynte jeg på prednisolonkur igjen og tok bare 5 mg, og hadde umiddelbar virkning. Jeg fikk livet mitt tilbake

Har ennå ikke fått oppfølgingstime til indremedisiner, så jeg tok kontakt med fastlegen min. Sendte han en mail der jeg forklarte hvordan livet mitt var, og mine tanker rundt stoffskiftet og binyreproblemer. Jeg spurte om han ikke kunne hjelpe meg. Senere på dagen fikk jeg melding om at han ville ha meg inn på time dagen etter. Spent var jeg i går da jeg kom på venterommet og svettet som en gal

Jeg fortalte om bedringen med prednisolonkur, og spurte pent om det ikke var bedre å prøve naturlig hydrokortison. Jeg fortalte at jeg hadde lest om noe som man kun tok om morgenen og som tilfører kroppen hydrokortison utover hele dagen. Han klikket inn på dataen og satt lenge å leste. Da han snudde seg mot meg sa han at klart, han skulle skrive ut en resept. Da det ikke forelå en diagnose kunne han ikke skrive blå resept, men ville at jeg skulle prøve. Hvis det virket kunne indremedisineren skrive det på blå resept. Så spurte han meg om jeg visste hva det kostet, og jeg sa som sant var at det hadde jeg undersøkt.

Så da har jeg tatt min første dose i dag

Rettet en stor takk til han, og som han sa var det i hans interesse at jeg fikk en bedre livskvalitet. Så jeg er så spent