Viser søkeresultater 1 til 10 av 86
Threaded View
-
18-02-15, 22:54 #10Uregistrerte Gjest
Sv: Lavt stoffskifte? symptomer og blodprøver
Jeg har som sagt hatt disse symptomene i 10 år++, men alle prøvene mine har alltid vært innenfor normalområdet. Legen har dermed aldri reagert, så etter mye reseach har jeg selv funnet ut at det kan være problemer med stoffskiftet.
Fikk først skrevet ut levaxin, men ble veldig dårlig av det og foreslo behandling med erfa thyroid.
Gikk på dette 1-2 måneder og følte meg litt bedre. Problemet var at jeg fikk ingen oppfølging, legene visste ingenting om dosering av erfa og blodprøvene viste unormale verdier. Legen sa at hvis jeg fortsatte med disse medisinene, måtte jeg bruke det resten av livet. I tillegg tok jeg tester på serotonin/dopamin(som gir mange av symptomene mine), og begge lå under normalområdet.
Konklusjonen var at jeg hadde depresjon og trengte anti-depressiva. Derfor sluttet jeg på erfa den gang.
Har også prøvd anti-depressiva, men føler meg bare zombie på dem.
Nå er jeg så lei av å ha alle disse symptomene, så har kontaktet legen min igjen for nye blodprøver.
Historien gjentar seg visst. Legen sier stoffskiftet mitt fungerer fint, men er åpen for å prøve erfa igjen.
Derfor skrev jeg inn prøveresultatet mitt her for å få hjelp til analyse.
Skal også sies at jeg har ikke symptomer som muskelsmerter, kaldhet, håravfall osv., og det mener legen min at jeg ville hatt hvis det var hypothyroid(?)
Hvordan ser du på prøvene at jeg har Hashimotos?
Lignende tråder
-
Normale blodprøver. Alle symptomer på lavt stoffskifte...
Av Anisa i forumet Normalverdiene?Svar: 3Siste melding: 06-07-12, 00:08 -
hjelp med blodprøver, symptomer på lavt stoffskifte
Av Emily i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 22-02-12, 08:20 -
Symptomer på lavt stoffskifte?
Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 50Siste melding: 15-06-10, 22:11 -
Sønn med symptomer på lavt stoffskifte men blodprøver innenfor normalen
Av sisi i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 3Siste melding: 07-04-10, 10:16 -
Hud-symptomer på lavt stoffskifte (link)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 0Siste melding: 17-02-10, 10:06

(og coco). Det er nok noget mere kompliceres sag, end som så... Det ser ud til, at coco allerede har en diagnose (lavt stofskifte) og har været i behandling med Levaxin først, og med Thyroid Erfa derefter. I sit svart til mig og Vigdis, skrev coco i juli 2010, dvs. for snart 5 år siden:
Svar med sitat

Bokmerker