Viser søkeresultater 1 til 10 av 266
Threaded View
-
08-07-10, 14:57 #12
Sv: Sliten nybakt mamma trenger noen råd for å komme ut av dette marerittet!
Hej Herdis
Jeg tænker meget på dig! Og er kommet i tanker om, at øget tryk i hovedet er nævnt som bivirkning ved t4-medicinen Eltroxin. Jeg har læst nogle skrive her, at de har /har haft det. Om det så også hos dem kaldes en 'uafklaret struktur', ved jeg ikke, og det er heller ikke til at sige om det skyldes det samme. Men forklaringen på dét kan måske lige så godt være, at du er blevet undersøgt bedre eller i det hele taget på en anden måde end så mange andre?
Det er en sjælden bivirkning (0,01-0,1%) men den er der altså, se evt. http://www.medicinhåndbogen.dk/Eltroxin.prp
Hvordan er det mon med Levaxin og øget tryk? Er det mon noget, der findes et tal for et sted?
Af vores egne her på forummet, der har været - og måske stadig er - ude i en alt for lang kamp for sin helse, er hannemiriam. Hun er en af dem, der skriver om øget tryk i hovedet, og måske er der noget her, du genkender:
https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=9979
Men ellers vil jeg ønske dig lykke til med flyrejsen. Jeg forstår så udmærket, hvis du vil rejse langt for at komme til en anden type læge.
Redigeret: Jeg har lige genlæst dit første indlæg i tråden her - det er jo ikke så længe siden, postede det, den 1. juli. Der kan man jo læse en utroligt omfattende liste over hypo-symptomer - selvom du får medicin - og var det mig, ville jeg ikke have nogen helbredsproblemer tolket uden, at disse symptomer /denne tilstand kom med ind i billedet.
Håber, du kommer med en flyver snart ...
Nielsigne
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 10:16 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker