Viser søkeresultater 1 til 10 av 107
Threaded View
-
26-10-14, 18:15 #37
Sv: Mange symptomer, men flotte blodprøver!
Tusen takk for innspill, Anisa!

Jeg er ikke "død" på Levaxin, men veien videre på Levaxin ville nok gjort meg til en levende død ganske fort....
Skal lese litt om cortisol awakening response! Det er ikke sjelden i det siste jeg har våkna i 3-tida med noe som kan ligne "katastrofetanker". Tidligere var jeg en morgenfugl, det siste året er det "flatere", ja.... Trøtt om ettermiddagen og kvikner til tidlig kveld.
Jeg tar med meg det du skriver om å skifte fra full dose Levaxin til tilnærmet full dose NDT. Planen var å starte pent og trappe ganske kjapt opp. Det var i alle fall det legen og jeg snakka om. Men jeg var også ganske tydelig på at jeg vil la kroppen styre framgangen. Jeg ha neste time før jul, uansett hvor (u)stabil jeg eller blodprøvene er.
Selvom jeg er fornøyd med å ha fått svar på at det ikke er autoimmunt, så føler jeg meg ikke helt i mål med å undersøke årsaken. Sundt mente ganske sikkert at det ikke var hypofysefeil, men jeg kommer nok til å ta opp TRH-testen ved anledning. Jeg har lyst å forfølge østrogen-/progesteronsporet litt videre. Kan hende jeg kjøper en progesteronkrem etter hvert. For min egen del blir det å hjelpe til med å balansere det som trenger hjelp, inntil kroppen eventuelt klarer det selv. Jeg er ikke helt overbevist om at Lynx-legen har inngående kunnskap om dette selv (ennå).
Lignende tråder
-
"Flotte" blodprøver - men hva med stjernene m.m.?
Av iCat i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 07-07-12, 23:02 -
Fine blodprøver til tross for mange symptomer
Av sisi i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 22Siste melding: 13-04-10, 23:37 -
Fine blodprøver til tross for mange symptomer
Av sisi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 26-10-09, 14:27 -
Har mange symptomer og en mor med lavt stoffskifte.
Av Joohoo i forumet BlodprøverSvar: 18Siste melding: 07-05-09, 13:38 -
"Flotte og normale blodprøver"
Av queenie i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 11Siste melding: 04-03-09, 15:27

Svar med sitat

Bokmerker