Viser søkeresultater 1 til 10 av 147
Threaded View
-
26-10-14, 14:39 #25
Vekt og huttetu
Hei igjen
. Da har det gått drøye 5 uker siden min drastiske reduksjon av erfa thyrod. Jeg føler meg ganske bra nå. Kroppstemperaturen er ikke så verst, og jeg har ikke fått tilbake symptomer på lavt stoffskifte. Jeg har imidlertid et problem. Vekta er på vei oppover igjen. Det er noe som ikke stemmer helt. Men, jeg vet aldri helt hva det er. Denne uka har jeg vært tom for Cal Mag, noe jeg egentlig skal ta ganske mange av i følge planen min. Hvilken betydning har det? Jeg har også byttet DHEA type til 7-keto DHEA. (Tok tidligere en type fra Douglas laboratories). Har det betydning for vekta? En annen faktor er at jeg nå føler meg mye bedre i magen enn på lenge, etter at jeg har brukt probiform en periode. Kan det være at jeg plutselig har fått så mye bedre opptak av næring? (Eller kan det være at jeg tross alt får for lite stoffskiftehormoner). Jeg er takknemlig for kloke innspill. Håper at jeg kan få stoppet vektoppgangen, og helst uten å øke thyroiddosen. Har ikke lyst til å gi opp dette prosjektet ennå. Håper forøvrig at dere har en fantastisk fin søndag 
Lignende tråder
-
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's Treatment 1-8
Av Mod i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 3Siste melding: 26-02-11, 18:15 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker