Takk for svar, smgj!
Jeg tok masse prøver, inkludert jern, i begynnelsen av måneden. Skal til legen om en ukes tid, og får svar på det meste da. Jeg har ikke hatt problemer med jern siden jeg menstruerte, tror jeg. Eller jo, jeg hadde det da kortison var veldig lavt, så det kan absolutt være noe å tenke på. Kom på at jeg tok jern en lang periode da. Bruker en multivitamin med jern av den gode sorten, så dermed får jeg en dæsj jern hver dag.

Jeg har også hatt noen deilige utskeielser denne sommeren. Klarte å glemme at jeg i et år har hatt veldig høyt blodsukker! I varmen i sommer nøt jeg store mengder is. Det var jo litt dumt, siden legen hadde nedlagt forbud mot selv små mengder frukt...Blodsukkermålingen blir spennende.

Nå praktiserer jeg utskeielse en dag i uka, tror Blondie har noe liknende. Hvis blodsukkeret ser bra ut, tenker jeg forsette med det. Hvis ikke må jeg stramme inn på sukkerinntak som iskrem.

Jeg har også opplevd at stoffskiftet er svært velregulert lenge nå. Spørsmålet er likevel om nedtrappingen av de andre hormonene i svært langsomt tempo påvirker stoffskiftehormonene?