Sitat Opprinnelig skrevet av Elvire Vis post
Anisa, jeg setter utrolig pris på ditt svar. Mange takk. Men det som jeg er ute etter er en person som har lignende problemstilling. Det er kun disse som kan hjelpe meg. Jeg har ganske stor innsikt i min sykdom og alt rundt det, men det er ikke alltid at ting går etter boka. DERFOR søker jeg mennesker som har lignende problem. Les vektøkning tross adekvat medisinering, trening, spising osv.
Jo, jo... jeg ved godt hvad du mener, men hvad er adekvat medisinering for dig er ikke nødvendigvis adækvat medicinering for andre. Nogle trives med helt "forkerte" blodprøver, mens andre netop mistrives med nøjagtigt samme tal. Ligeledes adækvat træning og kost for dig er ikke nødvendigvis adækvat for andre.

Min pointe er, at du i virkeligheden har brug for sparring med nogen, der har lignende forudsætninger som dine mht. medicinering, træning og kost, og som alligevel - lige som du - ikke kan tabe i vægt. Hvordan skal folk kunne besvare din efterlysning, når de ikke aner hvad din medisinering, trening, spising osv. er i forhold til deres.

Meningen med mit svar til dig var primært din bemærkning om Ny-Armour, og for at fortælle dig om en mulig grund til at den ikke har virket for dig, og hvad du evt. kunne teste for at få din medicin til at virke bedre, uanset hvilke præparater det er.... Alle hypothyroide har (i varierende grad) problemer med fordøjelsesenzymer, og alene dette forhold kan have huge indflydelse på hvordan kroppen administrerer deponering af kropsfedt. Det er bare en løsningsmulighed af flere.

Hvorom alt er - lykke til.