Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
19-05-14, 17:27 #9
Sv: Diagnostisert med lavt stoffskifte i november 2011
Jo, jo... jeg ved godt hvad du mener, men hvad er adekvat medisinering for dig er ikke nødvendigvis adækvat medicinering for andre. Nogle trives med helt "forkerte" blodprøver, mens andre netop mistrives med nøjagtigt samme tal. Ligeledes adækvat træning og kost for dig er ikke nødvendigvis adækvat for andre.
Min pointe er, at du i virkeligheden har brug for sparring med nogen, der har lignende forudsætninger som dine mht. medicinering, træning og kost, og som alligevel - lige som du - ikke kan tabe i vægt. Hvordan skal folk kunne besvare din efterlysning, når de ikke aner hvad din medisinering, trening, spising osv. er i forhold til deres.
Meningen med mit svar til dig var primært din bemærkning om Ny-Armour, og for at fortælle dig om en mulig grund til at den ikke har virket for dig, og hvad du evt. kunne teste for at få din medicin til at virke bedre, uanset hvilke præparater det er.... Alle hypothyroide har (i varierende grad) problemer med fordøjelsesenzymer, og alene dette forhold kan have huge indflydelse på hvordan kroppen administrerer deponering af kropsfedt. Det er bare en løsningsmulighed af flere.
Hvorom alt er - lykke til.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Ny-diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Milli i forumet Lavt stoffskifteSvar: 75Siste melding: 12-12-12, 18:45 -
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i November 2011
Av Tina Jeanett i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 13-06-12, 16:01 -
Lavt stoffskifte - ny diagnostisert
Av Monica87 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-02-12, 06:56 -
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i november 2005
Av janike i forumet TSHSvar: 46Siste melding: 16-11-09, 17:52 -
Fikk diagnose lavt stoffskifte nå i november
Av bambi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 98Siste melding: 20-04-08, 14:01

Svar med sitat
Bokmerker